Hi all...
Aqil dah masuk 5 bulan dah..Baru nak create blog untuk aqil,tapi actually dah ada web journal untuk aqil kat babiesonline.com.Feel free to click kat bawah nunnnn....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Was born on 060607,4.48 pm in DEMC. Weigh of 3.9kg,53 cm long..
No comments:
Post a Comment